Sidor

måndag 24 januari 2011

jävla måndag.

















åh herregud vad ful jag är. haha helt galet! satt och klickade med camen och så gäspade jag så djupt så dubbelhakan tittade fram! ja måndagar är verkligen pita (pain in the ass) särskilt om man jämför med mina favvosöndagar. har äntligen kommit hem efter fem timmars föreläsning, fan vad kämpigt. vi hade ingen rast för lunch heller så det var bara att bita ihop! varit uppe sen sex imorse och det känns. vad gjorde jag efter skolan förresten? träffade min grupp för ett kort möte, åkte och handlade, lagade mat (pasta och färdig eldorado-pastasås, så jävla äckligt) och käkade! försöker verkligen spara pengar till london nu. läste ju ut min bok också, just det! sjukt bra. nu borde jag diska och plugga lite. men pluggar jag kommer jag somna, och då kommer jag ju inte orka upp till plugget imorgon.. jaja: ser ut att bli en fullspäckad vecka! hinner inte ens med körlektion. skola varje(?!) dag, vip-event med elin kling på torsdag, planering inför jobb - och jobb i helgen, 21-årsfest och plugg! bara tanken på det gör mig trött. ska försöka att inte somna nu, väntar på att skitfilmen jag började ladda ner för typ 24 timmar sedan ska vara klar!! hörs senare, baaj!

2 kommentarer:

  1. Luncha imon med min bitch låter super :) :D

    SvaraRadera
  2. Haha grymt! Vi hinner ju dra in till stan och allting, eller haga eller linné! Vi hittar nog något mysigt ställe! Ses imorn! ;)

    SvaraRadera