Sidor

söndag 9 januari 2011

skönt paket!















hej alla fina och förlåt!
har inte uppdaterat på fyrtiofem år och vet ni varför? ett: det är oväder i göteborg så haft jättedålig täckning för det mobila bredbandet. två: har skrivit som fasen på tentan och nu är den klar, en vecka för tidigt! så nu är jag helt ledig fram till den 19:e, bortsett från massa ärenden jag har i veckan, men ändå. pluggade hos anna i frölunda igår och blev klar framåt kvällen, så skönt! dock ville jag bara hem, kände mig dålig och har haft ångest i flera dagar nu. jättetråkigt, men inget att göra åt! svettas, drömmer mardrömmar och känner mig stressad dygnet runt, men hoppas kunna släppa det lite nu när jag har "lov"! fick hem ett paket med grymma filmer igår; snabba cash, fucking åmål (nyrelease) och desperate housewifes säsong 2. ska kolla på film och äta nachos och guacamole hela dagen typ. kan ändå inte lämna huset, för mycket is. överdriver inte när jag säger att det tog 25 minuter för mig att gå från bussen igår (tar annars 7 min). fick hoppa in i folks trädgårdar med meterdjup snö för att det gick inte att gå i isbackarna. ramlade hela tiden så valde snön. fick tjocka lager med snö och is i skorna och fick slänga av dom från fötterna flera gånger för det gjorde så ont. så förkylningen känns idag med vill jag lova!! hoppas jag kommer i tid till bussen imorgon bitti, ska till käftis. hatar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar