Sidor

onsdag 5 januari 2011

missa inte!
























snart börjar filip och fredriks årskrönika! älskar sådana program när man gör tillbakablickar, särskilt när två grymt bra programledare leder det! hur mycket bra som helst ikväll, allt ifrån håkan hellström till bloggbråk och ullareds-profiler. gör som jag och fira det med nuggets till middag liksom. haft en riktig svulldag så varför inte köra ända ut! ska det va så ska det va. såg förresten ett fjantigt test om vad ens sovställning säger om en själv som person. tycker såna saker är jättelarviga, men min sovställning var ganska ovanlig och svaret stämde verkligen in på mig! jag sover på mage med händerna under kudden och huvudet åt sidan (haha ja, intressant ju..) vilket 7% av alla gör. då är man tydligen sällskaplig och ganska fräck (svär mycket, är lite dryg och sarkastisk) men de är ändå rätt sköra och tål verkligen inte kritik. är ju precis som jag! eller? jaja, nu har det börjat - bänka er!

3 kommentarer:

  1. åh, välkommen till klubben! men jag varvar med att ha armarna under kudden / gems(?) med kroppen ibland!

    SvaraRadera
  2. jämnts som i "utmed"? :D haha ja jag vet ju inte hur jag sover när jag väl somnat i och för sig.. men du är ju rätt lik mig i sättet så, så det kan ju stämma! ;)

    SvaraRadera