Sidor

tisdag 25 januari 2011

skoltisdag!
















hej alla! ser helt flötig och bajstrött ut efter en heldag i skolan, men det är jag också! men tisdag och motivationen känns för en gångs skull rätt bra! läste visserligen fyra kapitel i en kursbok igår och det var ju rätt bra för att vara mig! fick just hem en bok av snälla blocket-tjejen som jag ska läsa 50-60 sidor i tills imorgon, känns rätt soft. men känns som jag nyss kom hem från skolan ju?! hade föreläsning två timmar, sen långlunch då jag, anna, maria och malin åt på fröken olssons inne i stan. jag åt en sallad med couscous, tandoorikyckling och tzatziki, riktigt gött! har nyss ätit en fruktsallad och funderar på middag ikväll? en körv kanske.. "nyheten" som jag inte ville säga för mycket om var förresten att jag fick ett lägenhetserbjudande inne i stan. hade plats två eller något i kön och drygt 1,5 års köpoäng men fick den ändå inte! så svårt att få studentlägenhet här. söker man på boplats (där är vanliga lägenheter, för alla) så är det närmare 1200 sökare/lägenhet. så chansen är typ 0,0012 % att man får en vanlig lägenhet här haha. bra odds! så klart man börjar hoppas när man är tvåa i kön? jävlar också, blev lite besviken men jag söker vidare. nu borde jag plugga! hörs senare eller imorgon, ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar