Sidor

måndag 17 januari 2011

shopping och egenmys!










































god kväll! har haft en mysig och avkopplande dag för en gång skull. somnade redan vid tio igår kväll, var bakfull och jättetrött. gick upp runt tio imorse så kände mig riktigt utvilad! tog en varm dusch och sen la jag mig i sängen och såg på film. var grymt shoppingsugen när jag vaknade, hade drömt om shopping hela natten! bland annat att älen och jag gick runt på stan och hon slösade pengar som ett as. köpte en eva & adam-box för 1700 spänn, fastän jag insisterade på att hon faktiskt redan hade den hemma. men den här boxen "hade en finare framsida pluuus att det faktiskt ingick en bok!" haha jävla mongo, älen är alltid så korkad i mina drömmar! har drömt flera gånger att hon är otrogen så detta var väl inte så farligt i och för sig! anyways: åkte till körskolan efter lite pizza till frukost, pluggade med nån pys som satt där en timme. trevligt med lite hjälp! sen gick jag till allum och shoppade, ganska mycket tycker jag själv? bilderna suger men jag orkade inte fixa bättre. är mest nöjd över den vita skjortan (fick den för 100 spänn, dock är det strl 34 så det gör asont att ha den på sig, men ändå!) och de mönstrade byxorna. och de svarta stuprörsjeansen högst upp till vänster som bara ser ut som en mörk fläck. allting förutom de sakerna kostade för övrigt 50 kr/styck, känns som jag fyndade grymt bra! nu ska jag se på desperate housewives och äta pizza till middag! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar