Sidor

söndag 16 januari 2011

bakispizzan!















åh så grymt flötigt och gott! äter bakispizza just nu, i sängen framför solsidan. eller ja, det slutade precis men you get my point. så jävla härligt, det här är livet alltså! mår mycket bättre än vanligt när jag är bakfull, antagligen för att jag drack mycket sprit igår. får mycket bättre baksmällor då, inte så mycket kräks eller så! igår åkte jag till borås efter jobbet för att träffa älen och hennes kompisar! vi hade jätteroligt, hamnade på nån liten orgie i ett rum på högskolan där. var bröst och fläsk överallt och jag satt i mitten på en stol och bara njöt av alla härliga intryck haha! drack dock en halv flaska vodka på 2½ glas, var ju lite starkt i magen kanske. så höll på att kräkas när det började lukta handsprit på bussen hem idag, påminde för mycket om spriten från igår. men pizza vare! fett kul natt igår, fett nice folk och fett fet pirra i min mage. och imorrn får jag fett csn, i löve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar