Sidor

fredag 21 januari 2011

alla är gamla och äckliga, typ.












































































herregud, alla är så himla gamla.
svettiga, rynkiga, kutryggiga, parfymdoftande, hängiga.
nejmen typ. nu börjar de trilla in; tjugoårsdagarna!
alla mina vänner fyller tjugo. tycker det är både kul och inte!
kommer ihåg när man var yngre, då var jag rädd för syskon till barn man muckat med, de där som var tjugo. nej okej, kanske var lite längre tillbaka då man var rädd för trettonåringar. anyhow: för ett tag sen var 20 hur långt bort som helst. jag är övertygad om att den dagen jag fyller tjugo kommer jag vakna som en heeelt ny människa. visst måste det vara så?! det tror jag fan. just nu känner jag lite : 20 är cp, 20 är roligt, jag vill ha damp fastän jag är 20, 20 är så jävla gammalt och tråkigt och 20? jag bryr mig inte - det är som alla andra åldrar, fast med den härliga förmånen att man får gå på systemet. j23ijgfkjewrfjgklj kj bryr mig inte, vill åka till england. puss alla fina, gamla, unga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar