Sidor

fredag 14 januari 2011

balls och p-plåster
































haha snygga bilder nu!
bild ett: har ätit fett mycket cheese balls idag! hatar det namnet, kanske för att man inte säger balls så ofta. eller "ballzzzz" som det stavas, jävligt dansband och förskönat sådär. ätit en hel påse anyways, fett gott och är torr i hela munnen nu, ska snart ösa på med nån liter vatten! chillat sönder idag, sitter och slötittar på "på spåret" nu haha. vuxenpoäng! ska upp tidigt för att jobba första passet på daglägret imorgon, lite nervös och glad. berättar allt om det senare!
bild två: hämtade ut mina p-plåster idag (haha tänkte fortsätta blogga om preventivmedel...) och såhär ser det ut på. satte den på mitt sidfläsk, haha ser sjukt stor ut nu med mensmage och en påse cheese ballz i mig, men det bjuder jag på ikväll. det syns ju inte så mycket? (ja, plåstret alltså, inte sidfläsket, ska jobba bort det. nån gång!) och inget som klämmer på mitt fläsk liksom. lite nervös för hur pass bra det kommer sitta när man duschar och så. man byter ut plåstret en gång i veckan så det gäller att få det till att sitta fint från början! hoppas detta lilla plåster funkar bra för mig nu bara. känner jag mig själv rätt kommer jag störa mig på plåstret om bara några veckor! men haha vi får se. ha en bra fredag!

2 kommentarer:

  1. haha tjockis!! jag har bara ätit en chipspåse och lite godis idag! ;P

    SvaraRadera
  2. hahaha! har ätit massa kladdkaka med.. tänkte poppa popcorn! men har fan vart nyttig hela veckan så vad fan! :)

    SvaraRadera