Sidor

torsdag 30 december 2010

HEMMA PUNKT.

















smakprov på min nyårsklänning. så sjukt bajsosäker på den verkligen, även om enärmat och volanger är rätt snyggt enligt mig. färgen är ju också rätt schysst. eller? mår fan dåligt över sånthär. ska leta efter en till klänning imorgon!

jaja, ni hör ju vad jag håller på. kom hem från linköping för några timmar sedan och känner mig alltid så jävla ful, iakttagen och osäker där haha. följde väl med mig hem?! men okej, nyår är ingen stor grej kanske, men vill ju inte inleda ett nytt år med att se ut som en fulkörv.. tills imorgon borde jag: färga håret, operera mig, sy fast ett par grymma skor på mina fötter och tappa tretton kilo. men vi får väl se va? haha överdriver lite, har ju en tendens att göra det när jag är sur. är fan sur nu. har ingen mat hemma (såklart, inte vart hemma på tio dagar?) och är grinig och trött. men: imorgon blir det trerätters och bacardifest hos massa fölk som älen och joel känner, blir kul tror jag! har inga planer alls inför den sena natten. tänkte bara bli packad så får vi väl se vad jag tar mig till. hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar