Sidor

fredag 31 december 2010

gud jag verkligen måååste: sluta ligga runt, sluta knarka och sluta äta socker!?!1?!??! (GOTT NYTT ÅR!)
















































gott nytt år på er fina!
tycker 2010 har varit ett av mina sämsta och bästa år någonsin. har hänt så himla mycket! det bästa med året är absolut att jag tog studenten, kom in på socionomutbildningen och flyttade till göteborg - som jag velat göra så länge! har påbörjat lite av ett nytt liv samtidigt som allt är som vanligt. har lärt mig vilka mina riktiga vänner är i alla fall, vilka som alltid ställer upp för mig, som försvarar mig och inte är rädda för att säga till när någonting är fel. det är nog den största lärdomen jag tar med mig! nyårslöften då? tycker det är jävla fjantigt att lova saker, jag håller dom aldrig ändå. men jag ska i alla fall ta körkort. nåt mer vill jag inte lova! skaffa ett jobb då. eller fan, nu börjar jag. TA KÖRKORT, PUNKT. ni kan väl lova er själva det gamla vanliga; sluta knulla runt, sluta röka, sluta knarka, sluta prutta så det stinker, sluta äta onyttigt (snart beach 2011?!?!??!!!!!!) eller vad det nu är för larv! blir ju inget gott nytt jävla år med massa krav, stress och jobbiga måsten? haha nej, gott nytt år på er. nu ska jag dra på årets sista fest!

2 kommentarer:

  1. haha helt rätt! År 2000 lovade jag att aldrig ha några nyårslöften och det har jag faktiskt hållt! :D

    SvaraRadera
  2. haha det var ett bra löfte! :D ses snart honeeyeyyeyeyyeyeyye! :)

    SvaraRadera