Sidor

måndag 27 december 2010

jobba jobba jo-obbaaa (slut på kontot!)




























jäklar vad dåligt jag sovit inatt! sovit tre timmar sen upp för jobb, bara sex timmar i alla fall - sjukt soft! men inte lika soft när klockan ringer 05.30 och man måste ut i mörkret och kylan. kom just hem till värmen, hostmedicinen och ledigheten - drog av mig kläderna och satte på mig underställ (som jag fick av lintu i julklapp!) och linne, så himla skönt. nu försöker jag se fett seriös ut, försöker komma på något att göra resten av dagen, myser med mina beniga knän så länge. väntar ju förresten på syrran och friarn -får träffa hennes pojkvän för första gången idag! det firar vi med tacokväll. hurra (tack mamma)

6 kommentarer:

  1. seeexi pants, sexy single lady!

    SvaraRadera
  2. åh va gott med Tacos! Vill oxå ha!!

    SvaraRadera
  3. du fick ju fan när du kom fram till peking! men det sitter alltid fint ;) guuuuuud älen, vi måste snacka snart - har ångest inför fredag ju!!

    SvaraRadera
  4. sluta kalla honom friarn!!

    SvaraRadera
  5. hahahhaha! madde, din pojkvän läser la inte min blogg heller! ;) här får jag skriva vad jag vill! :D

    SvaraRadera