Sidor

söndag 19 december 2010

fyllde ju typ nitton!





























åh vilken bra dag jag har haft!
hade nog tagit livet av mig om inte sofie och sofie kom hit, men nu slapp jag ju det - bra, för jag gillar ju att leva! anyways: gust och älis kom hit runt elva, pizzerian nere i centrum var stängd så vi tog bussen till mitt lilla område. gick vilse i ghettot på andra sidan vägen (där jag aldrig vart, bor man i radhus måste det ju synas!) och blev lite rädda, så lät online-pizza ta hand om saken. lika bra! i väntan på pirran och colan öppnade vi julklapparna! (ja, det var en kombinerad kompisjulafton och födelsedag). älen fick amy diamonds greatest hits av mig, och gust fick ett roligt spel! jag fick en jättesnygg tröja av älen, halv åtta hos mig-kokboken och toto's best of av gusten.. haha, riktigt nöjd! jaja sen blev det pizza i "håll-käften-och-ät-anda", vila magen, daimtårta och presentöppning! fick en jättefin klänning av tjejorna (den på bilderna) som jag tänkte ha på juldagen! :) avslutade dagen med att spela spel och skratta. som vanligt tog älen massa kort, så kolla hennes blogg om ni vill se mer! (sofieveronica.blogspot.com)! hittade dessa två i kameran dock, så enjoy. nu måste jag plugga! TACK FÖR EN GRYM DAG OCH ALLA FINA GRATULATIONER!

2 kommentarer:

  1. Det var en riktigt fin kväll! Det gör vi om nästa år igen tycker jag! :D

    SvaraRadera
  2. jaa det måste vi! och hoppas vi är i samma stad i sommar så vi kan fira din stora 20årsdag! :D

    SvaraRadera