Sidor

måndag 20 december 2010

får åka hem till linköping imorgon!!

















gud vad jag är på bra humör!
skulle åka hem till linköping på onsdag, men det bär av imorgon istället eftersom alla som ska med är lediga! jag har dock en körlektion imorgon bitti så vi åker inte förrän lunchtid vilket är lite tråkigt, men har ju inte kört på flera veckor så vill verkligen inte avboka lektionen nu!

just nu äter jag kvällsmat (och ser på ung & bortskämd), men orka slösa disk, vill inte ha massa skit som står sen när man kommer tillbaka hemifrån. och ikväll är jag helt slut så tänker inte ens röra mig för att gå på toaletten. gick upp vid sex imorse, satt fast med i snöovädret 40 minuter innan jag kom till skolan, hade tre timmars seminarie, redovisade en fråga, kramade alla hej då, drog till körskolan och pluggade en timme, sedan till allum och köpte julklappar till anna! puh, ni hör ju. var inte hemma förrän två-tre och då hade jag stressat runt utan mat i nio timmar så var riktigt trött! vilade huvudet några timmar innan jag fikade och packade fettoväskan till linköping. nu vill jag bara sova, vila, men borde plugga lite teori till... men orkar inte riktigt bry mig; det är "jullov" och snart är jag hemma!!

1 kommentar: