Sidor

lördag 18 december 2010

det bästa med att fylla år imorgon är att jag faktiskt bara fyller nitton!
















har haft en så himla.. medioker dag! somnade sent igår efter att ha sett a beautiful mind (världens bästa film?) men vaknade ändå rätt skapligt idag! låg i sängen och kollade på shutter island (grym!) och halvsnusade lite. sen var jag sådär tråkigt vuxen: småplockade, plockade in alla nytvättade vaniljdoftande kläder i garderoben, diskade och pluggade! har dock glömt bort att äta idag! inte känt av någon riktig hunger på minst en vecka, vet inte vad det kan bero på. men vid sju åt jag två grillkorvar utan bröd, mättande.. men vafasen, ska ju festa till det med pizza imorgon så måste ju spara plats i magen! och så tårta med! nu ska jag ta ett kex, doppa det i hallonsaft och vara arton i några timmar till. glad för att jag fyller år imorgon, men hade dött om jag fyllde tjugo. snart kanske jag är gammal nog för att uppskatta att jag fyller sent! om några år kommer nog alla jag känner vilja göra det haha. men skönt att fylla nitton, fastän åldern är rätt meningslös. kanske ska gå och lägga mig supertidigt så det blir min födelsedag snabbare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar