Sidor

fredag 17 december 2010

det blir en lugn, vuxen och kuktråkig fredag.

















god morgon!
ja jag vet, det är eftermiddag och sådär. jag gick faktiskt upp vid nio, duschade, tog medicin och tänkte greja lite. men mådde även idag så jävla dåligt. låg och hulkade vid toaletten utan resultat, satt på toa säkert åtta timmar, åt ipren och kröp tillbaka till sängs. finns ingenting annat att göra än att äta värktabletter och vila innan jag vet varför jag är så dålig. men nu är jag uppe, mår helt okej. kom på igår att jag ska hålla ett anförande på måndag morgon på vårt seminarie vi har i skolan, så jävla tråkigt. men missade ju förra för lady gaga så är väl så illa tvungen! tänker inte skriva vad jag ska prata om, för ingen bryr sig om sånt! men nu innan jag börjar plugga på riktigt ska jag nog åka ner till maxi och handla fika inför söndag och lite fredagsmys; ingen riktig fredag utan chirre och dirre? måste springa innan det blir köölsvart ute. jobbiga är att gatorna fortfarande är täckta av is.. pratade med malin igår som sa att folk gled ner för gatorna eftersom det var fysiskt omöjligt att gå på vissa ställen, vilket låter ganska otroligt! men det stämmer. så hade jag haft en overall hade jag satt mig ner på isen utanför och glidit ner på röven nedför backen, fram till bussen! HÖRS SEN, TREVLIG FREDAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar