Sidor

onsdag 10 november 2010

vintermys!






















god eftermiddag! sitter under en filt och myser, just sett på filmen i am legend som jag personligen tycker är så jäkla bra! såg den versionen där han dör i slutet haha. sjukt bra. hade körlektion imorse och efter det skulle jag självklart gå och köpa glögg och mintkrokant som jag drömt om inatt! men nae, willys säljer inte mintkrokant. jävla sopor, jag gillar ju ingen annan. men var tvungen att köpa något såklart! fick bli en apelsinkrokant, inte så gött så den kommer nog ligga i kylen och chilla i några veckor. bra om man får akutsug! jaja nu har jag myst lite och sett på film, dags att ta tag i plugget. är riktigt trött nu men får verkligen inte somna igen (som jag gör varje dag..). ska ut och gå några minuter, bara ta lite luft. sen in igen, plugga, duscha, tv, mysa, sen upp till skolan imorgon! inte varit där på hela veckan så kanske är dags. puss och haj!

2 kommentarer:

  1. alltså, hur kan du inte gilla apelsinkrokant? jag har näst intill inhalerat tre stycken 200gramsapelsinkrokanter de senaste två dagarna typ, tjockisärjag! :D (självklart inte orkat slänga pappret efter dem heller, de ligger där på golvet vid sängen och ger mig det onda ögat så fort jag slänger en blick mot dem! :( )

    SvaraRadera
  2. men gillar ju inte någon marabou alls typ :( inte min grej alltså.. men nu var jag grymt sugen så lyckades äta en hel på två dagar, typ personligt rekord för mig!! haha så känn dig fet ;) ja mitt papper ligger i sängen och skräpar, tog en power nap och käkade några rutor när jag vakna. ser lite tjockt ut! :D

    SvaraRadera