Sidor

torsdag 11 november 2010

hinner inte blogga!
















ja, du hörde! har ett grupparbete som ska in och det ska tydligen vara klart på tisdag! vår grupp har i princip inte börjat och jag hade helt glömt bort detta. så nu måste jag börja jobba på min fråga (tur att vi delade upp allt..) som handlar om socialpolitik. ja jag vet det är jätteroligt. nejmen helt okej - bättre än nationalekonomi om vi säger så. tänker bara på vår gamla lärare johan när jag hör ordet socialpolitik. han trodde jag kunde allt om social omsorg, så varje gång vi började ett nytt område på kursen så frågade han mig högt i klassen om vad jag kunde inom området. typ "idag ska vi börja med socialpolitik. caroline, du kan väl berätta för alla vad det är?" haha nej. men snart kanske jag kan?! ska läsa på lite nu. det är skönt med grupparbeten just nu för man kan inte skita i att plugga; då sviker man ju hela gruppen. så man måste! måste ta tag i det. rätt bra ändå, så man kan laga mat och se på halv åtta hos mig sen. annars då? vart på ekonomiföreläsning i tre timmar, träffat min grupp, planerat in en gruppöl när arbetet är klart och tagit en mycket onödig powernap på över två timmar. men nu blir det glögg och socialpolitik, hade bra!

2 kommentarer:

  1. Har oxå massor nu! Dumma plugg, orkar inte, vill bara ligga i soffan och dricka glögg!

    SvaraRadera
  2. ja fan vad trist det är! men nästa vecka firar vi ju storslaget! den här helgen ska jag bara vara hemma och vila upp mig (och plugga) och gud vad skönt det ska bli! vill bara se på desperate housewifes och äta chips!

    SvaraRadera