Sidor

tisdag 9 november 2010

desperate housewifes och abstinens


















god kväll! usch, har verkligen försökt plugga ekonomi ikväll. det har gått sådär, läst två kapitel iaf, typ femtio sidor.. men håller fortfarande på! måste plugga körkortsteori ikväll med, jobbigt att köra imorgon när det är så halt. första gången jag kör i snö så blir lite spännande! kan skylla det dåliga plugget på att jag källsorterat, diskat och lagat mat två gånger haha. sen var det rätt bra grejer på tv.. men om en halvtimme ungefär börjar mitt favoritprogram genom tiderna! desperate housewifes. jag kan faktiskt inte komma på ett enda program jag gillar mer än det. det slår nästan top model och sex & the city! är sjukt sugen på glögg med mandlar, och mintkrokant dock. verkligen sådär jobbigt sugen så man nästan får ont i hela huvudet. tror inte jag ätit mintkrokant eller någon annan marabou (iofs är mintkrokant typ den enda goda maraboun?) på över ett halvår, och nu har jag plötsligt cravings! ska unna mig det efter körlektion och plugg imorgon. är ledig från skolan så ska läsa massor - minst till sida 200 OKEJ? nu har jag skrivit det här så nu måste jag! kan ni förresten komma på ett program som är bättre än desperate? vilket i så fall? jag kommer inte på ett enda.. puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar