Sidor

tisdag 16 november 2010

VILL SOVA.


vill bara dö. blev helt akut skittrött. seriöst haha?
klockan är halv elva en jävla tisdag. klockan ringde i och
för sig 05:45 imorse men ändå. helt sinnessjukt att lägga sig nu.
strider mot mina etiska principer. fastän det är hur skönt som helst
att somna tidigt så kan jag inte. bara lantisar som somnar halv elva
and that's a FACT dudes! förresten saknar jag min pappa och är sugen på pepparchips. borde tvätta lite i veckan med? undrar om jag har mina rosa chinos kvar? vore fett att ha någon dag... hihihivhihfeidhiehvitgbhv ibf NATTI.

2 kommentarer:

  1. pappa saknar dig med, det vet jag, jag saknar dig med! <3

    SvaraRadera
  2. aaaw saknar dig med! haha var helt borta när jag skrev det där, saknar väl pappa lika mycket som alla andra liksom! :D

    SvaraRadera