Sidor

onsdag 17 november 2010

SHAA

shaa och god kväll! har verkligen chillat sönder idag, njutit av ledigheten.
myst under filten i sängen, gått ut i uggsen och andats in november, inte städat ett jävla piss. grisat ner så mycket jag bara kan. ätit god middag framför weeds, läst klart socialpolitiken. nu chillar jag i bikiniöverdel och stor tunika - skönt? dricker okänd dryck ur smutsigt vinglas som jag aldrig ska diska, inte orkat se på mig själv idag, ser lite ledsen ut, försöker se på paradise hotel online men det laggar. väntar på att fler avsnitt av weeds ska tankas, föraktar mitt mobila bredband och längtar efter julklappar. många som skrivit sin önskelista redan! jag har haft min färdig (fast i skallen) sen i somras typ, kanske dags att knåpa ner den på ett papper, men då kommer hela familjen skratta och typ
"du ska fan inte få nåt i jul, men vi älskar dig ändå lilla lilla älskaaaade gumman"
och så svarar jag att jag älskar dom med och julklappslistan har jag gjort i tid, bara för eeeeer skull, så ni slipper stressa! hjärtahjärta.

2 kommentarer:

  1. ja det är riktigt immigt, precis som på fyllan när man ser vilka glas vi druckit ur... ;) vi är skabb!

    SvaraRadera