Sidor

tisdag 16 november 2010

bhjhjkgk.regf bhiv,lcvhomlt-wl,röwcvuhoy,lc


hej alla snygga och fula! slänger in ett litet inlägg i all hast, jag pluggar verkligen heltid nu. har fullt upp, ska ha läst fyra-fem böcker till helgen och är inne på andra..ändå gjort mer än jag brukar,
så jag är väl stolt! igår läste jag typ en hel bok från början till slut - bra va?! om socialpolitik dessutom så det var ju ingen harry potter-bok direkt. fast de kanske också är helt värdelösa? vad vet jag! anyhow; vart i skolan idag. några timmars klassföreläsning, det gillar jag. hatar att sitta i en fet sal på 140 pers. och lyssna på nån gubbe med mikrofon som har med sig dåliga oh-bilder. nej då är det bättre att stanna hemma och läsa böckerna! men idag var det lugnt, lunchade med min grupp efter och vi skrev klart vårt arbete. blev nog riktigt bra, vi är ju grymma! är ledig från skolan imorgon och då blir det läsaläsaläsa. tar det nog lugnt ikväll; ser på weeds och göttar i sängen. orkar inget annat; laddar upp inför fredag!

2 kommentarer:

  1. usch med plugg! Jag har två minitentor nu innan jul och jag orkar verkligen inte plugga!

    SvaraRadera
  2. två? usch! vad är minitenta för något? jag missar ju seminariet så måste läsa lite extra och göra en liten komplettering men det är ju soft ;P sen ett till seminarie! gäller bara att läsa mycket, det som är så tråkigt tycker jag! men nu är jag helt klar med ekonomin iaf, SKÖNT :D nej drivkraften är sääämst men vi är bääääst! och snart snart fredag! PUSS

    SvaraRadera