Sidor

fredag 12 november 2010

taggar till!

jaaaaaaaaaaaaaaa. första som slog mig när jag vaknade imorse var att det bara är en vecka kvar! en vecka till lady gaga och malmö och älen! haha jag har typ aldrig varit i skåne i hela mitt liv? nej det är sant. då blir det premiär för det också! jag hatar verkligen skånska, tycker inte det finns någonting fulare. så vi får väl se hur jag klarar mig efter några glas vin och sådär. men det löser vi då! lär ju inte råka ut för någon laserman iaf, tur det. idag blev det riktig chillkväll för mig, har varit en pluggfylld vecka så vill bara vila upp mig ikväll. dansar till lady gaga lite, ipoden på full volym. ni får två in action-bilder som ser rätt stillsamma ut, men nae! nu blir det hamburgare (med bröd från max såklart!) och fett med cirkus möller. det är faktiskt rätt kul haha? men inte lika kul som robins.. anyway, hej!
















2 kommentarer:

  1. FAN VA KUL DET SKA BLI JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE, JAG VILL ÅKA NU!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. ELLER HUR! jag är fett pepp!! har du youtubat hennes intro in på scenen eller? så jävla fett :D sök på monster ball tour på wikipedia med! man fattar att det här inte är "bara" en konsert. hon själv beskriver det som en pop-elektro opera ;) det är ju värsta historien som berättas genom hela, där publiken är inblandad liksom... hwejefrdkjk dör vad ballt det ska bli! vill inte läsa för mycket om det dock, ingen överraskning då! vi får planera hur vi gör med allt i veckan?!

    SvaraRadera