Sidor

torsdag 4 november 2010

franskt möter svenskt!

kollade in lanvin-kollektionen på h&m idag och den var ju inte helt otippat riktigt nice. vouge "utnämnde" h&m's samarbete med lanvin som deras bästa hittills, och det är svårt att säga någonting annat! kläderna är ju som väntat lite över studentbudget och är nog inget för mig att köpa som hatar att ha samma festkläder flera gånger haha. jag menar, att köpa en klänning för 1500 och ha den tre gånger.. är som att betala 500 spänn varje gång man går ut i den. nae, det får nog vänta, med tanke på min ravioli-budget! men mode är alltid mode, så tänkte visa några av mina favoriter ur kollektionen (kunde inte välja bara en):
LANVIN FOR H&M
LANVIN FOR H&MLANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M
den 23:e november (två dagar innan man får pengar, sketabra!) kommer kläderna ut i butik (inte alla h&m-butiker dock, men ett hundratal!) och det lär ju vara skaplig hets där. vet inte om jag och min tunna plånbok kommer dra dit och lukta på klädhetsen, alla bultande små modehjärtan och den friska brisen av stress och ångest jag förmodligen kommer känna haha. men vi får väl se?!

2 kommentarer:

  1. ÄLSKA den gula :D tänk ett par svarta strumpbycor och ett par söta dockskor, du vet såna flats med det där spännet över, totally cute dolly style!

    eller ett par ljusa hudfärgade strumpbyxor och ett par svarta snygga högklackade!

    eller slå till med ljusa hudfärgade strumpbyxor och ett par svart höga converse och någon schysst basket / hög hästsvans med bulle till lugg typ!

    SvaraRadera
  2. jag veeeet, den gula är nästan den snyggaste alltså, den jag fastnade först för med! mmmm den kan man nog klä upp/fula ner med vad tusan som helst, funkar nog ändå! ;)

    SvaraRadera