Sidor

fredag 5 november 2010

fick jobbet!
















var på jobbintervju idag och tror bestämt att jag fick jobbet jag sökte! eller ja, hon som intervjuade mig sa "vi ringer om en vecka angående vilket läger du kan få jobba på" så jag tar det som ett ja?! nu skulle de bara kolla polisregistret och alla referenser på mig, men det lär ju inte vara några problem. haha tyckte det var en jobbig intervju, svårare än den andra jag varit på tidigare (bara vart på två..)! mycket svåra frågor och man kan ju inte sitta och tänka för länge. sen vet man ju att det man svarar alltid leder till följdfrågor och är avgörande för om man får jobbet eller inte.. men jag tycker det är ganska roligt, var inte ett dugg nervös!
jobbet är för övrigt en helg i månaden, men jag erbjöd mig att arbeta två helger i månaden så hoppas på det! tyckte det var bra lön och redan om någon vecka ska jag gå på lite utbildningar tänkte jag - det räknas ju självklart som arbetstid med! så jag är glad! ikväll ska jag vara hemma och plocka lite. nu ska jag sova en stund, se på lite desperate housewifes med. imorgon ska jag fira med vitt vin! ha en fin dag allihopa, det ska jag ha!

2 kommentarer: