Sidor

tisdag 9 november 2010

snökaos och glöggsug!
















hallå hallå! uppdaterar lite mitt i ekonomiplugget (och top model-tittandet..). idag kom den första riktiga snön i göteborg, som väntat. trodde den skulle komma tidigare så jag är rätt nöjd (fastän jag avskyr vintern)! dock ska den regna bort redan på fredag.. jaja. har världens bästa vinterjacka och längtar till både födelsedag och julafton så det känns rätt okej. plus att vintern går ännu långsammare om man klagar! var ute i snökaoset förut, det var verkligen kaos. skulle panta mina flaskor (det svämmade över här) och påsarna bara flög så sprang till bussen. bussen blir inställd, antagligen på grund av vädret, och eftersom jag inte kan gå får jag stå där nästan en halvtimme. riktigt härligt och uppfriskande! surade lite och suckade över snön, gubben bredvid gör likadant, vi skrattar och han ropar "ja fyfan!" haha. skönt med lite samhörighet sådär. men satan! när jag var i affären hade jag en budget jag inte fick överskrida så vågade inte köpa glögg! men nu är jag grymt sugen. men inte värt att dra ut igen.. nyss vaknat från en powernap och måste fortsätta plugga. har en bok på 450 sidor att läsa ut, jag är på sida 75 haha? hipp hurra!

2 kommentarer:

  1. kämpa med läsandet carro! wwwwwwöööööööööw (fan va jag älskar att va arbetslös när jag läser din blogg!! :D:D:D:DDDDDD )

    SvaraRadera
  2. hahah du ska ju bli stor och skaffa två jobb!! så då får du också kämpa ;) men vad skönt att jag får dig att känna dig så bra.. :(

    SvaraRadera