Sidor

fredag 15 oktober 2010

update mitt i stressen!


















tja tja tja, allt bra med er?!
jag har haft en riktigt fullspäckad dag.
gick upp vid elva: frukost, springa några km, dusch.
ringer körskolan efter ett efter duschen och frågar lite om teoritesten jag köpt, tänkte göra en del på distans. de stänger två och jag måste komma dit. för att hinna dit måste jag med en buss = har en kvart på mig från duschen och ut till bussjäveln. men jag hann! sprang dit, hämtade mina koder till datorn, gick till hm en snabbis, sen maxi och handlade snacks inför ikväll! ska ju ha myskväll med mig själv idag; massa gott, ansiktsmasker, film. ja ni vet.
men nu ska jag in till stan för att fika med paulina! måste skynda skynda, vi hörs och så! ni ser lite av dagens lilla outfit haha, tycker kjolen var så söt! :)

2 kommentarer:

  1. Ja, kjolen var väldigt söt!

    SvaraRadera
  2. tycker jag med! köpte den för en ynka hundring inne på kära h&m, grymt ju! :D

    SvaraRadera