Sidor

fredag 15 oktober 2010

hälsofredag!
















god kväll! sitter framför idol (som suger) och vill att mina avsnitt av top model ska ladda ner. men går riktigt segt! anyways: känner mig riktigt nöjd med den här "jag-ska-bli-nyttig-och-smalare"-grejen! valde frukt och grönt ikväll istället för chips och grejer. gjorde en riktigt god creme fraiche-dipp till med rödlök och dill, gött! dock festade jag till det med en minidaim på 28 gram haha, har ju ändå tränat tre gånger denna vecka och ätit rätt okej! ska träna självförsvar imorgon och yoga på söndag med - fem träningar denna vecka är ju rätt starkt gjort?! särskilt med tanke på att jag vart sjuk de andra två dagarna! men känner verkligen att om jag verkligen vill tappa lite vikt så är det "all the way" som gäller. antingen satsar jag helhjärtat eller så skiter jag i det. och vill inte höra nåt "men du är ju såå smal redan!" det är inte det det handlar om. har gått upp ohälsosamt mycket i vikt sen jag flyttade och det har gjort att jag mår sämre. vill må bra, så stötta mig istället, okej!

jag är nöjd i alla fall. skippade fikat på stan idag med, tog bara en te. köpte med mig lite höst-te hem också; med apelsin och nejlika! ska koka lite te nu, tända ljus, lägga ansiktsmask och se på top model (som precis kom ner, yeees!)
gillar förresten min systers status på fb. haha, lika sympatisk som mig :
Madde Gustafsson
Sitter på mitt rum och lyssnar på när nån jävla full bimbo skriker i telefonen med nån och kastar glasflaskor på marken. Nu tjuter hon med... wtf! HÅLL KÄFTEN!!


haha så jävla brutal. älskar hennes ärlighet alltså. vi hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. jag har sånt te med, är verkligen asgott!! :D

    SvaraRadera
  2. ja eller hur!! mitt heter kloster :D haha
    ser fram emot imorgon, är fattig så kan nog inte shoppa :( men ska bli såå kul ändå!!

    SvaraRadera