Sidor

fredag 15 oktober 2010

jag behöver lite inspiration.

usch vad tråkigt allting känns, vet inte varför.
känns verkligen som mitt självförtroende är bajs just nu,
kan bli lite så till hösten! jättetråkigt eftersom allt annat är bra.
men är inte nöjd med någonting just nu, vill bara hem och gömma mig.
så känner nog alla ibland, men det är så onödigt!
såg på tv igår, vad man kan göra för att få bra självkänsla.
ett bra tips var en "inspiration box"
där man samlade fina ord från vänner i en fin låda,
sen varje gång man var lite depp så tittade man på dessa!
haha låter ju jättefjantigt kanske.. men jag tyckte det var fint.
fick just några väldigt fina ord av min förra granne som värmde!
det hjälper verkligen, jag lovar.
därför vore det fint om ni som känner mig bra/dåligt
ville skriva någon liten uppmuntrande kommentar om mig,
vad som helst som ni vill säga! gud vad fånigt det låter...
men det skulle betyda mycket, ni fattar idén! :)

4 kommentarer:

  1. Du är min Bosä som alltid finns där. Du är oerhört snäll och gosig och dig kan man prata med om allt! Plus att du alltid ser väldigt söt ut och har snygga kläder!!

    Love, din bosä! <3

    P.s om jag hade kunnat rimma och skriva dikter så hade jag skrivit en till dig men du kanske kan få en låt av mig på fyllan om du har tur ;P

    SvaraRadera
  2. Tack bosää, det värmer! Right back at ya! Ska spara det där i mitt inspirationsdokument ;)

    Haha det ska jag komma ihåg!! Annars har jag ju alltid "cajo"-låten som du sjöng i aulan <3

    SvaraRadera
  3. du kommer alltid kommas ihåg av mig som emot som höll mig sällskap i typ ett halvår i det där jäkla mörkerrummet. du kommer alltid vara tjejen som jag åt jordgubbar och drack vin med i trädgårn mitt i natten. du kommer alltid vara bruden som är den där jag tänker på när jag vill hitta på något stort med, du är min partner in crime <3

    SvaraRadera
  4. tack lintu! vi har så himla fina minnen, snart får vi skapa fler! :**

    SvaraRadera