Sidor

söndag 24 oktober 2010

update från töntköping






















och nej; jag är inte i linköping! det kommer aldrig bli en töntig stad, tro mig! sitter i sofies lägenhet i jönköping nu, har varit här sedan i fredags. har skrattat, druckit vin, bråkat, ätit, gymmat, sprungit, cyklat, handlat, lagat mat, sett på film och alldeles för mycket desperate housewives. snart ska vi i alla fall ner till stan, vi har bokat biljetter till the social network som går nu! den har ju fått asbra betyg och den handlar om facebook och bråkiga tonåringar... så hur kass kan den vara liksom? ville bara uppdatera er lite om helgen, hoppas ni haft det bra ni andra vad ni än gjort! nu ska jag lyssna på coldplay och fixa till mig lite innan vi drar oss neråt, så ha det gött alla! imorgon åker jag hem till fina göteborg för att träffa ännu finare älen. det behövs och det kommer bli grymt. precis som nästa helg i linköping kommer bli, det ska bli så himla himla bra. det vet jag!

5 kommentarer:

  1. du, man kan aldrig se för mycket desperate housewives. tänkte bara säga det!

    SvaraRadera
  2. gillar att du ringde mig carro, du vet att jag försvarar å köttar för dig, hihihi miss you :*

    SvaraRadera
  3. haha ne sofie, det har du rätt i! :)

    haha sofia, alltid! du backar alltid upp för en, såna vänner behövs det! saknar dig med babe, vi ses ju snart :**

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt blev bra med helgen :D
    Och hur var filmen? <3

    SvaraRadera
  5. haha na kan jag väl inte påstå ;P upp och ner! filmen var helt okej, men inget man måste se på bio tycker inte jag! tänker nog inte köpa den heller.. men den var inte dålig! ;P

    SvaraRadera