Sidor

måndag 25 oktober 2010

mina fina systrar

sitter ensam i en lägenhet i jönköping; sofie är i skolan och jag chillar! hittade två bilder på mina systrar från i somras när de var med mig och sofie och badade. haha kommer ihåg att anna hoppade och skrek när jag sa att hon fick följa med oss. hon var så arg för att jag var stor och alltid fick hitta på roliga saker med min kompis sofie, och aldrig var hemma med henne i sandlådan.. haha men då drog vi med henne och madde! saknar dem varje dag som går och försöker prata med dem så ofta jag bara kan. längtar ihjäl mig till fredag när vi ses, ni betyder så mycket.

































haha gillar att anna gör peace-tecknet, precis som jag alltid gör!
vi hörs ikväll när jag är hemma i göteborg, nu ska jag ner på stan här och shoppa lite. först frukost!

2 kommentarer: