Sidor

fredag 22 oktober 2010

herrå göteborg!


















står/sitter inne på toan och gör mig klar. lyssnar på musik och ser på mia och klara om vartannat. om en halvtimme tänkte jag ta med mig världens tyngsta väska ner till centralen. mitt tåg går inte förrän ett haha, men jag tänker att det kanske blir oväder och jag missar det. och ja, sj är fan inte pålitligt. har aldrig åkt tåg härifrån heller, vill checka in stationen lite innan haha.. ja men ni fattar; jag ska till jönköping i alla fall! det slog mig igår kväll att jag inte hade ett dugg för mig i helgen, så åker upp till min fina kompis där istället för att sitta här med tentaångest. på tisdag får jag min första tenta (hemtenta, thank god!) i handen, och jag börjar bli nojig. tänkte därför åka bort nu fredag-måndag, komma på andra tankar. ikväll ska jag busa och dricka vin, unna mig god mat och skratta. i helgen ska jag gymma, gosa med sofie och blogga såklart! vi har inte så mycket planer och det känns nästan skönt. jag tar med mig min kamera så det blir lite fina bilder med! men nu ska jag ladda min ipod med ytterligare 50 nya, goa låtar och ladda inför en tågresa. vad ni ska ni göra i helgen?! puss och hej!

repeaaat:
Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer

2 kommentarer:

  1. åh va mysigt! Du får hälsa Gusten :D
    Bara så du vet är min mobil cp så jag kan inte svara på sms men min kära bror skulle kolla på den i helgen så jag hoppas den ska fungera :)
    PussPuss <3

    SvaraRadera
  2. ajuste! du får svara på sms när du kan, annars har vi säkert några timmar med skitsnack irl att slå ihjäl imorgon! :D

    SvaraRadera