Sidor

torsdag 21 oktober 2010

träna som en bajs - jag kör beach 2011 nu.
































före skogen vs. efter skogen

HAHA, orkar inte sista bilden... sprang in och tog den samtidigt som jag andades ut efter den sena träningen. helvete vilket väder det är där ute. ringde och sökte ett spännande jobb förut idag och behövde skicka in ett cv. sa att jag sjääälvklart skulle maila det direkt. problemet: jag har inget cv. har alltid haft jobb så har aldrig behövt skriva något cv (det jobbet fick jag via muntlig intervju). men jäklar, skrev ihop ett cv på mindre än en timme - grymt?! jag kan bara jag vill alltså. fick ringa runt massa samtal om referenser under den tiden med, riktigt effektivt tycker jag! måste dock skicka med betyg såklart, så ska scanna in i datorn och fixa det imorgon. och tack vare det blev allt så himla uppskjutet och sent liksom! ett jobb kändes viktigare än att träna at the moment.

men jävlar vilken springtur det blev efter - fruktansvärt! det haglade ner snö/regn på mig. insåg utanför dörren att det faktiskt var helt svart ute, men för sent att vända då ju. inte tränat ett dugg idag så jag kände mig lite tvungen. väl inne i skogen börjar jag inse att det inte finns några lyktstolpar eller ljus alls, i alla fall inga fungerande! har ingen mobil eller nåt med mig, vågade inte ha min ipod i och sprang som en jävla idiot. var faktiskt livrädd, så sprang bara ett varv (typ en km?) hahahhahaa. herregud, måste träna lite yoga nu. egentligen känner jag bara för att dö på fläcken, vi får väl se!

2 kommentarer:

  1. du borde inte träna så mycket, det kommer ändå försvinna när du super..... :(

    SvaraRadera
  2. haha därför jag shoppar upp pengarna så jag inte har råd att supa mig fet ;)
    fan att jag inte är så lättpåverkad?! hade vart asgött, två glas vin liksom.. hahahahha

    SvaraRadera