Sidor

torsdag 21 oktober 2010

god morgon!


















klev upp för någon halvtimma sen, sjukt kallt är det!
(gillar den skelögda och suddiga bilden, men jag har fan bråttom)
när klockan ringde imorse fick jag krypa upp och hämta en filt och mina uggs, sen krypa tillbaka under täcket för att snooza. haha grymt skönt att sova i uggs en stund, det hjälpte verkligen! nu är kläderna och uggsen på (ja det blir dom till skolan idag, orkar inte) och snart blir det frulle. frukt och te skulle jag tro! sen ska jag iväg till redbergsplatsen för andra dagen med fältstudier. det innebär att man åker ut till arbetsplatser och träffar elever från socionomprogrammet som har praktik. så fikar man, de pratar om sin praktik och sådär. tycker det är jättekul att komma ut på fältet lite, inte bara sitta i skolan och häcka!
efter skolan ska jag springa och träna yoga är det tänkt, kanske läsa lite teori med? vad ska ni göra idag?! puss och kram och hoppas det inte börjar snöa idag! (har snöat i småland och skåne inatt, satan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar