Sidor

måndag 25 oktober 2010

fyskiskt redo för en riktig vargavinter!


















hej mina fina vänner! är hemma i göteborg nu och chillar, laddar upp inför imorgon i guess! får nämligen min första tenta då.. en hemtenta dock, det är min grej. så jag klagar inte (förrän imorgon när jag sett den, då kanske jag kommer klaga lite.. ni får se!)
tågresan hem gick snabbt, pratade med pappa och lintu hela vägen så kände mig inte så ensam alltså. trots flera förseningar kom jag hem skapligt! i jönköping hittade jag en skitsnygg vinterjacka, från carlings. billig och perfekt ( = man ser inte fet ut, den är varm och går över rumpan) och hittade den på första försöket - jag som hatar att leta jackor! (hittade ingen bild på jackan på nätet, men jajaja. den är nice) köpte ett snyggt pannband från gina tricot också vilket är nice eftersom jag inte passar i mössa. så nu är jag fit for fight. kom igen snön - bring it on!

4 kommentarer:

  1. du är söt, du är en bra vän, en vän jag är redo att kötta för så att säga. BRING IT ON

    SvaraRadera
  2. hahaha BRING IT ON BIAAATCH. haha närå :D vad snäll du är sofia, du är så fin du också! ska bli lovely att ses snart :**

    SvaraRadera
  3. Finfina tjejen i vinterkläder! Du får komma och mysa med katten imorgon :)

    SvaraRadera
  4. jaa! du, jag, bruce och våra nya varma jackor ;) i vinter ska jag döda den som kommer fram och nyper i min jacka och säger "nejmen snälla lilla vännen, fryser inte du?!"

    SvaraRadera