Sidor

söndag 17 oktober 2010

jäkla typisk söndag!?


















söndag, ljuva söndag!
jag älskar ju faktiskt söndagar, inget som händer då.
helt underbart. och alla andra har lika tråkigt som en själv.
körkortsteori och städning står på schemat, typsikt!
alltid plugg och städ på söndagar, men det måste göras..
har körlektion imorgon och på tisdag, vill vara förberedd nu.
ska fortsätta plugga (och se på lyxfällan), sen laga middag.

ikväll blir det italienska färsbiffar (med vitlök och soltorkade tomater) och couscoussallad till det! nyttigt och gott! har förresten börjat skriva matdagbok, riktigt bra med lite ångestfyllt. funderar på att lägga ut den på bloggen, då kanske jag skärper mig lite mer med vad jag äter? när jag vet att alla andra kan se det? tror det blir så alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar