Sidor

söndag 17 oktober 2010

fick träffa syrran några minuter














finaste. kunde redan se att hon växt massor, haha fan också!













hon sa att hon hade en present till mig!
när jag frågade vad körde hon upp hela röven och skrek
"det hääääär!" hahaha störd..













hon hade lärt sig läsa medans jag varit borta!
hur fint som helst att se att det äntligen lossnat och hon lärt sig så mycket, så blev en sagostund.







haha i slutet orkade vi inte prata som normalt folk.
för anna var det dags att sova och för mig med kanske?
hon tvingade mig att dansa till electric banana band i cam,
och det gjorde jag allt! sen fjantade vi lite, hon visade en godis jag skulle få av henne i julklapp och var lite sur för att jag missar hennes födelsedag (tror hon jaaa..). börjar bli svårt att inte avslöja att jag faktiskt kommer hem då, tur att det inte är så långt kvar! saknar anna fruktansvärt mycket, hon är enda anledningen till att jag över huvud taget tvekade på om jag borde ha flyttat eller inte. men jag vet att jag gjorde rätt! och snart ses vi!

4 kommentarer:

  1. haha jaa! miss her alltså :(
    gillar att hon sparar ut sitt hår så det ska bli lika långt som mitt. fan på god väg ju?! :D

    SvaraRadera
  2. Va söt hon är! Och att hon lärt sig läsa, verkligen kul ju! :D

    SvaraRadera
  3. haha ja hon satt typ och garva i 45 minuter för hon var så glad att se mig och jag ville typ bara tjuta, hahaha! ja det var kul att höra, trodde hon hittade på allt hon läste först :P men tråkigt att missa sånt!

    SvaraRadera