Sidor

lördag 16 oktober 2010

don't you mess with me biaaatch

















shit vad tufft!
kom just hem ifrån stan (eller ja, någon timma sedan). spenderade lite kvalitetstid med min bästa vän älen, det var riktigt skoj som vanligt! käkade på jensens böfhus (vårt stammisställe) och efter det drog vi bort till ett gym vid järntorget för att träna självförsvar! vi tränade i två timmar och det var riktigt svettigt, men roligt! jag och älen var verkligen jämna så det var en utmaning för oss båda att brottas och hålla på haha. det var en gratiskurs för tjejer vi gick på förresten, var mycket folk där! runt 60-70 pers kanske.

i slutet bildade alla tjejerna en ring, tränaren valde ut två tjejer i ringen som skulle mötas på en liten fight i mitten haha. det var riktigt spännande! jag fick möta en riktigt vältränad tjej som var äldre än mig, hon var förbannat stark alltså. visserligen "vann" ingen av oss, men det var en riktig utmaning att möta henne. puh!

efter träningen drog vi till 7eleven, sen hem fort som attan och äta onyttigt medan förbränningen var på topp! (jag menar, tränaren drog upp en kebabrulle inne i lokalen när vi slutade..) blev guacamole och nachos för min del, syndigt och gött! nu ska jag softa vid min tv; imorgon blir det power yoga med äliiiis!

2 kommentarer:

  1. såg dig på kamrat, du flytta nyligen till gbg, du såg intressant ut :P vill ha din msn :P

    SvaraRadera