Sidor

torsdag 14 oktober 2010

tre månader är en ganska tight tidsplan, men man vill ju inte oroa gubbarna i onödan.

fasen vilken otur jag har hela tiden, det har jag faktiskt!
tänkte second hand-shoppa i haga efter skolan, hittade inte ens butiken.
men såg en kändis! en sån där "åh, det är ju han!"
fast ingen vet vad han heter. haha satan också.
hade grymt ont i huvudet på stan, ville bara åka hem.
(plus att jag hade en riktig jävla fuldag med)
handlade massa goda tacogrejer (vet att jag åt det nyss..)
skyndade hem och gjorde käk! riktigt gott, med feta & avokado i!
efter maten blev det ipren och vila.
skulle ju ut med lite tjejer för middag och drinkar på vasastan idag,
hade fan köpt en ny kjol, smink och grejer..
men vaknade helt svettig med ännu mer huvudvärk.
gick verkligen inte. så nu sitter jag här.
men det är rätt mysigt, kommer fler chanser.
robinson, tacos, filtar, ledighet och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar