Sidor

måndag 18 oktober 2010

göteborg, göteborg! jag älskar dig, men för helvete...

...jag gillar inte ditt väder. man börjar förstå lite varför göteborg kallas för lilla london ibland - regnet. ändå har jag haft riktig tur sedan jag flyttat hit, haft otroligt härligt väder i augusti/september, nästan bättre än hemma i linköping! känns ju grymt skönt. men nu ska det var pissväder hela veckan och jag är inte alls så garderad. har tittat på lite fina gummistövlar man kan tänkas köpa (uggs känns ju inte så jättebra i spöregn...). finns ett par fina, grå från vagabond för en skaplig peng, men detta är min absoluta favorit;























minns jag inte helt fel är dessa från scorett (psst, sveriges bästa skoaffär)! man använder ju inte gummistövlar så ofta (om man inte bor i ett regnigt göteborg då - då får man springa och köpa..) men när man väl använder dem borde de ju vara riktigt snygga! eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. De var snygga, skulle passa dig jättebra!

    SvaraRadera
  2. ja visst är dom! tack, hoppas det ;D ska försöka hitta dom i butik med....

    SvaraRadera