Sidor

tisdag 19 oktober 2010

hemma efter träningspass!


















dålig uppdatering idag, ledsen för det! inte haft en sekund över typ. unnade mig ännu en sovmorgon imorse, sen stack jag iväg till ännu en körlektion. fick köra massor motorväg nu, kändes som jag gjort det hundra gånger innan helt plötsligt, härlig känsla när man utvecklas! fick köra inne i göteborg, i majorna med massa folk, trafik, tusen regler och spårvagnar. det var ganska svårt tycker jag, så får nog träna mera inne i stan. men första gången är det ju alltid svårt! ska ut på landsvägen nästa gång - kul att det går framåt!
efter körlektionen drog jag till rusta (köpte lite matlådor och skit) och willys för att handla käk. direkt när jag kom hem får jag sms från älen som undrar när vi ska ses för träningen. har inte ens hunnit äta lunch haha, så trycker i mig ett halvt paket nudlar (fett lite mat, men det var fett äckligt) och frukt sen sprang jag till bussen. drog till fitness 24/7 och tränade power yoga, skönt men riktigt jobbigt! sträckte ut höften rejält dock. kändes lite när jag gick därifrån, men nu känns det verkligen mer. ska laga lite mat nu (blir nog färsbiffar från måndagen, färsk broccoli och lite annat grönt) och se på tv! desperate housewifes och massa gött ikväll! men först ska jag halsa resten av min juice! ha det braaaa!

2 kommentarer:

  1. självklart! men det gör verkligen pissont när jag går nu haha, lustigt ju! tror jag överbelastade högra sidan lite.. ;) hoppas det går över illa kvickt så jag kan springa snart!

    SvaraRadera