Sidor

tisdag 24 augusti 2010

yooooo uni!


















okej, jag är verkligen redo!
imorgon ska jag till universitetet och registrera mig,
är faktiskt inte ett dugg nervös. känner mig så jäkla redo för det här nu.
har väntat på den här utbildningen länge, nu är det dags!
(enda jag är nervös för är att mitt namn inte ska vara med på listan..fan ta dig älen!)
svårt det där med outfit, men som pappa sa:
"vad fan - kör säkra kort. jeans, t-shirt, sjal, skinnjackan och converse!"
tror faktiskt jag kör på det och tar smakråd från farsan, for once..
ledsen förresten att jag inte lagt upp bilder på lägenheten än!
har inte packat upp allt än, haha. men packade upp så gott som allt jag äger och har på mindre än en timme, bra ju!! står tomma kartonger överallt nu (det är världens storm ute, så går inte ut med dem idag) så blir inget snyggt att ta kort.. aja, kommer i veckan!
nu ska jag "ut och ta lite luft!"

1 kommentar:

  1. jävlar om stormen kommer hit sen... :O blä!

    men riktigt duktigt av dig att packa upp alla saker!

    SvaraRadera