Sidor

onsdag 25 augusti 2010

nyöppning av rut mfl!













idag registrerade jag mig på universitetet!
gick jättebra, träffade några snälla tjejer att prata med också :)
shoppade lite efter det, sen hem till schnitzel och pasta mm!
imorgon ska jag ner till centrum ett tag tänkte jag.
ska till nyöppningen av rut mfl i nordstan, lär nog vara en del folk där. de första kunderna får en liten present, men jag fattar inte vilken tid det är så lär ju inte få något haha..
ska köpa med mig någon god snabbmat och lite filmer hem, sen bara chilla! och ringa min bästa vän sofie såklart, för hon fyller ju år! grattis i förskott!

2 kommentarer:

  1. åh va trevligt med en till!
    Haha jag undrar om vi någonsin kommer att hitta riktigt bra i nordstan ;)

    SvaraRadera
  2. haha jag fattar inte om det är ett till eller om de nyöppnar det gamla xD står tre olika adresser liksom haha...

    naa, det är tveksamt ;) typ sist så bara "men där är donken och bk, där kom jag ju ifrån!" sen kom jag på att det finns typ fem bk och donken där inne och gick helt fel. igen :))

    SvaraRadera