Sidor

måndag 23 augusti 2010

kvällen är räddad!


















idag föll första göteborgsregnet sedan min flytt hit.
gick ut en stund bara för att njuta lite av det.
på stan idag var det supervarmt och soligt!
åkte till haga campus och kollade in sociala där jag ska gå.
massa parker och vatten i närheten, låg jättefint och centralt!
efter det "storhandlade" jag på willys här i partille, så nu är hela frysen full. tänkte ladda den ordentligt nu innan skolan, palla åka och handla då...
i alla fall; blev studenttacos för mig ikväll, riktigt efterlängtat!
nu ser jag på "halvt kilo tonåring"! så himla bra. en kille på drygt 400 kg (världens fetaste tonåring..) som man får följa. ser ni inte det missar ni något!
ha en bra kväll, nu ska jag dricka chai-te! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar