Sidor

fredag 20 augusti 2010

frukost i partille.

































god morgon solstrålar!
var lite orolig för att jag inte skulle kunna sova inatt, men jag slocknade direkt och sov som en stock - jag som har så svårt för sånt. så jag känner mig verkligen hemma här!
skulle gå upp tidigt idag, men eftersom jag var uppe 20 timmar igår unnade jag mig en sovmorgon ändå. fixade en god frukost och satt vid köksbordet och njöt av solen, underbart sommarväder här idag!
har fixat mig i ordning lite snabbt nu (hittar inga kläder - panik!) och ska snart dra ner till allum för att shoppa något tills ikväll.

ska åka in till centralstationen om några timmar, sen åka till jönköping och hälsa på lintu och sofie! vi ska laga en god middag, förfesta, sen ska jag och sofie dra ut en sväng på krogen! (lintu är fortfarande bakfull sen nån fest i veckan..) men men, jag och sofie ska fira att vi flyttat hemifrån; ska bli skönt att träffa mina vänner igen efter en halv dags ensamhet hehe..

2 kommentarer:

  1. hoppas du hittade något fint!

    SvaraRadera
  2. hittade ett par assnygga strumpbyxor faktiskt! ville ta det lugnt med shoppingen innan du kommer ner och joinar mig ;) (snart kommer lönen!!)
    men råkade dansa sönder strumpbyxorna vid tårna, får väl använda dem som leggins då ;P

    SvaraRadera