Sidor

fredag 20 augusti 2010

bilder från flytten!



































































1: anna fick sova sista natten hos mig.
hon låg och sparkades, rullade runt hela tiden och jag hade magkramp och kunde inte sova haha.. men det var det värt!
2: drog iväg med bilen mot göteborg! jag var så nervös hemma på morgonen så kunde inte äta en tugga. men lite donkenfrukost slinker ju alltid ner. så bagel och latte blev det!
3: pappa och jag flyttade in alla kartonger, storhandlade, sen bjöd jag självklart på inflyttningspizza i min lägenhet. bilden blev suddig, men pappa är happy!
4: jag ser inte lika glad ut, hatar när folk tar kort på mig och mat haha.. men gött vare!

3 kommentarer:

  1. Donken-frukost slinker alltid ner som sagt.
    Vad blev det för pizza då?

    Snart ses vi! : D
    puss

    SvaraRadera
  2. ja, så jävla gött ju!! blev god pizza med salami, bacon, lök, ost och skinka ;) mmmm <3
    tack för helgen gust! :*

    haha eller hur älen, älskar det där smilet han jämt drar till med på kort ;)

    SvaraRadera