Sidor

söndag 22 augusti 2010

titta han snackar!

gud vilken galen helg det har varit! åkte ju till jönköping igår för att träffa två av mina bästa vänner. jag lagade middag (fläskfilé, ugnsbakade rotfrukter och rödvinssås) och det blev riktigt gott tycker jag! blev persikodrinkar och lakritsshots innan en sjuk utekväll på krogen! har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv.. haha. men nog om det; lägger upp någon bild imorgon!

sitter hemma i lägenheten och glor på världens sämsta film nu: titta han snackar. så jävla dålig film. jag skäms när jag ser sådana här filmer. liksom, en amerikansk "komedi" från 1989 med john travolta och kristie alley.. okej, säkert mammas favoritfilm men verkligen inte min grej.

på tal om det; undrar om det här med storstaden verkligen är min grej? ibland kan det vara svårt att komma in i storstadspulsen på riktigt, särskilt när det gäller att hitta rätt... berättar om mitt misslyckade äventyr imorgon! god natt vänner!

1 kommentar:

  1. Du kommer snart in i storstadslivet på riktigt, ska du se. Dvs - när du lärt dig att hitta och ta rätt bussar (;

    Men det var riktigt kul att du var här. Måste göras om.

    SvaraRadera