Sidor

torsdag 29 juli 2010

underbar dagssemester!

hej! var ju som bekant i göteborg i tisdags med pappa och min lillasyster.
det var helt underbart! härlig atmosfär, vackert väder, lagom mycket folk!
jag njöt av affärer som zara och weekday, fyndade något otroligt - vilken rea!
fick över 500 kr rabatt på ett par shorts, hittade grymt snygga linnen för 40 kr, en ny skinnjacka till för 299 - helt sjuka priser! höll mig också till budgeten för första gången på hela året? grymt.
bilder på kläderna får ni se med tiden.
här är lite bilder från götet (syrran ville inte vara med på bild) :










































bilderna är tagna från glasspaus på avenyn!
hann ärligt talat inte ta så mycket kort alls, vi shoppade mest som sagt.
inte jättekul att ta kort på kläder, affärer och stressat shoppingfolk :)
kändes helrätt att vara tillbaka i göteborg, inte alls kul att åka hem.
helt obeskrivligt hur jag känner mig hemma där, längtar dit varje dag!
nästa fredag ska jag dit igen, den gången med älen.
längtar, längtar, längtar, längtar!

4 kommentarer:

  1. åhh ja, det ska bli sååå kul!!!!!!

    SvaraRadera
  2. visst ska det!! vi får verkligen ta vara på de två dagarna vi är där! :D

    SvaraRadera
  3. så kul att det blev så bra som du hoppades på. och snart bor du där på riktigt :D hoppas att du och älen får en fin vistelse där nere : )

    SvaraRadera
  4. det var heeelt wunderbar alltså! ja, det kommer bli super i helgen :D

    SvaraRadera