Sidor

måndag 26 juli 2010

nästa: göteborg!


gud, hej!
har jobbat massor, inte hunnit blogga alls!
jobbar sex-sju dagar i veckan, inte så kul att läsa om heller..
men nu har jag lite roliga uppdateringar att bjuda på.
ska till göteborg och shoppa imorgon!
(finns det någonting bättre?)
fick hem lönespecifikationen idag, såg rätt okej ut!
ska till göteborg imorgon med papi och syrran,
ska bli otroligt kul att åka tillbaka i år igen.
ska bli 25 grader och strålande sol - kameran följer med!

i göteborg tänkte jag kolla om höstmodet kommit in i butikerna.
har ni sett hm's höstkläder? jag dör.
fanns inte ett enda plagg i nya katalogen jag inte ville ha.
men man åker ju inte 30 mil för hm.
tänkte kolla in topshop, zara, rut mfl och annat kul!
kör på min marinblå kavaj, spetströja, jeansshorts och converse imorgon.
ha det bra hemma i regniga linköping så länge!

1 kommentar: