Sidor

torsdag 29 juli 2010

längtar till hösten(!)

ja, ni hörde! jag gör det, jag längtar verkligen till hösten.
visst är sommaren underbar med allt vad den innebär,

men jag orkar inte vara ledig längre.
vill till göteborg; plugga, shoppa, träffa folk, gå på event, leva lite!

jag längtar ärligt talat till att börja plugga, känner en sådan drivkraft!

meeen det här inlägget skulle ju faktiskt handla
om det viktigaste som hör hösten till;

det underbara höstmodet.
får aldrig nog av det, sitter uppe flera timmar varje natt
och bara inspireras av allt fint jag längtar efter att dra på mig.

i höst tänkte jag köra på lite "tjejigt möter tufft"
tänk skinnjacka - med puffärm!

ska satsa på gråskalor, sandfärger, vinrött, ljusrosa - mycket stickat och skinn till materialet!

här kommer lite inspiration från h&m's höstmode:











































































































2 kommentarer:

  1. det är stört snyggt höstmode i år!
    caroline - du måste köpa den blommiga klänningen som är på en av bilderna, stört snygg och skulle passa dig riktigt bra tror jag.

    SvaraRadera
  2. vad kul! :D
    ja, den är rätt fin, får pröva den!

    SvaraRadera