Sidor

tisdag 20 juli 2010

hjärta mina bästa vänner.


















åh, god kväll på er! vilken dag det varit;
massor fart på jobbet, det gillar jag!
skulle fika med sofie och sofie efter jag slutat,
men ville inte sitta på stan och häcka!
drog med tjejorna och badade istället;
vi grillade, snackade skit och hade mysigt.
tycker kvällen var helt perfekt;
supergod mat, tilltugg, bad, sol och mina bästa vänner.
imorgon ska jag och sofie g träffas
på någon uteservering och dricka lite cider i solen,
sedan måste jag och älen boka biljetter till vår göteborgshelg om två veckor!
ska bli huuur kul som helst, känna in staden tillsammans!
vi ska kolla in mitt nya boende, shoppa och parta lite också hoppas jag!
ville bara säga att ni är bäst tjejer,
och ja även om det "bara är vi tre!"

3 kommentarer:

  1. ja, det var riktigt trevligt : ) måste göras om innan vi flyttar, om vi kan klämma in det i våra scheman. men hoppas

    åh, ska bli så kul att komma hem till era hem sen i höst. får hoppas att det är fina vackra hem ni har.
    puss

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen kul!

    Men jag är ledig idag så jag kan väl ringa dig så kan vi boka dem :D

    SvaraRadera
  3. absolut! :)

    jaa älen, det blir asbra! hörs sen när du vaknat så bokar vi för fullt ;)

    SvaraRadera